//Mistletoe <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3833413913531254876\x26blogName\x3dSiti+Khadijah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://budakchubbiburuk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://budakchubbiburuk.blogspot.com/\x26vt\x3d-6523236557996318142', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


Welcome!


Khadijah mohammad.16 years old
refresh view my archives?
Wednesday, July 4, 2012 | 6:46 AM | 0 comments
Salam nisfu syaaban guys! Maaf kalau terkasar bahasa, menyingung perasaan. Ewah drama raya tv3 *Campak kasut* So how how, rindunya zaman update entry luahkan perasaan sambil nanish nanish hukshuks.... Mesti semua tak rindu entry aku? Kosong kosong kosong ~


Seperti demikian yang anda semua tahu. Aku happy dengan apa yang aku ada. Kawan, kawan lelaki, keluarga. Banyak berubahan semenjak kebelakangan ni yang aku tak pernah share dalam blog, more in twitter je untuk kata kata cacian. Haha lawak sangat -.- So, dah tak nak cakap apa apa pasal tu. Kau bising, aku diam. Kau bising, aku diam. Biasa lah orang macam kau... Masalahnya bukan dengan aku tapi aku kena sekali. Aku dah biasa terkono itu ini, lali dah pun.. Stop enna stop, menyampah haha. Buang yang keruh, ambik yang jernih. Macam aku buang kau, aku ambik yang lain. Ha cengitu cengitu.... 

I have three ketek? Tahu ketek tahu? Monyet, beruk. Itu dia! Firstly, Nur syazwani arizan. Mana aku, situ lah dia. Dia lah kuat touching, dia lah geng kentut, dia lah plawok, dia lah berani berstyle, dia lah paling obses dengan social network harhar. Second, Nurul nabila kamari. Double 'N' katonyooo. Acah acah azwan ali *tripple euw* Mana aku ada, situ lah juga ada dia.... Paling rapat dekat sekolah dengan ini, rapat dekat luar dengan yang atas tu. Dia lah pendengar setia masalah suka duka aku, dia lah agensi cari jodoh aku, dia lah kembar aku *orang lah kata*, dia lah plawok, dia lah genius math, dia lah kawan yang membantu dan dia lah stalker terhebat handphone aku. K dia hebat dapat mencelah segala boboy gegurl aku. Hahahaha. Last one, Nurul syamiera. Bebanyak kawan aku ada, dia lah satu satunya 'dalam diam berisi' Lews tak caya? Try ah kenal. Kenal boleh, ambik jangan.... Take this note. Sometimes dia pendiam, sometimes dia paling kecoh, dia plawok, dia kreatif melukis, dia genius BI, dia geng low agama dan dia cantik..... 

So setakat ini je? Anytime wa boleh make new entry untuk awak semua hihi. Keyboard dah baru so anytime boleh type k.... Tapi baru baru keyboard ni ada gampangnya juga. Dia bukan apa tau, dia cuma mintak kaki je. Sabarnya aku ~ Hahaha. So bye! Assalammualaikum.








© Layout by Navy. Pattern from xxx. Inspiration & some codes from xxx. Image: xxx